Vedenie účtovníctva

Vedenie účtovníctva

Neoddeliteľou súčasťou a zároveň aj zákonnou povinnosťou po založení s.r.o. je vedenie podvojného účtovníctva. Od 1.6.2016 sa účtovná divízia Bright Ideas spojila s účtovnou firmou A&M Finance a vznikla nová účtovná spoločnosť TaxWise. Spoločnosti úzko spolupracujú a sedia v jednej kancelárii.

Ceny balíkov sú prispôsobené novozakladaným s.r.o. a len u nás zaplatíte iba to čo v skutočnosti zaúčtujeme.

TaxWise s.r.o.

Vedenie účtovníctva s.r.o. od 25€/ mesiac

Naše balíky služieb sú nasledovné:

  • do 20 účtovných položiek/mes. – 25€
  • do 40 účtovných položiek/mes. – 41€
  • do 60 účtovných položiek/mes. – 57€
  • do 80 účtovných položiek/mes. – 71€
  • do 100 účtovných položiek/mes. – 85€
  • nad 100 účtovných položiek/mes. 0,5€/účtovnú položku

Za účtovnú považujeme prijatú/vydanú faktúru, pokladničný doklad, pohyb na účte atď.

Riadna účtovná závierka (vrátane DPPO) 120€/rok

Nezáväzný záujem

Mzdové účtovníctvo 10€ / zamestnanec

Mzda zamestnanca nie je len výplatná páska a úhrada odvodov. Okrem neustáleho sledovania meniacej sa legislatívy je to hlavne podávanie mesačných výkazov, ročných hlásení a prehľadov, prípadne prihlášok, zmien a odhlášok zamestnancov, alebo vystavovanie rôznych potvrdení. Nič z toho nemusíte riešiť. Vybavíme to za Vás.

V cene mesačnej agendy od nás získate:

  • prihlášky a odhlášky zamestnancov
  • oznamovanie zmien zamestnancov a zamestnávateľa
  • pracovné zmluvy
  • výplatné pásky a platobné detaily
  • podávanie mesačných prehľadov na SP, ZP, DÚ
  • ročné hlásenia, zúčtovania DÚ

Daňové priznania

Vedenie účtovníctva je len časť našej práce. Po zaúčtovaní dokladov je potrebné pripraviť a podať daňové priznania. Lehoty sú rôzne (mesačné, štvrťročné, ročné).

Pre klientov štandardne pripravujeme nasledovné daňové priznania:

  • daň z motorových vozidiel
  • daň z pridanej hodnoty
  • daň z príjmu právnických osôb
  • daň z príjmu fyzickej osoby

Registrácie k DPH

Stať sa dobrovoľným platcom DPH alebo ostať neplatcom? Aj s odpoveďou na túto otázku Vám vieme pomôcť.

Aj keď stať sa dobrovoľným platcom DPH na Slovensku nie je jednoduché, našou obrovskou výhodou je, že spracovávame desiatky registrácií mesačne a poznáme daňové úrady vo všetkých krajoch a hlavne ich špecifické požiadavky. Ušetríme Vám čas strávený nad prípravou dokumentov, ktoré nakoniec vo vašom kraji ani nie sú potrebné.

Proces registrácie k DPH zahŕňa:

  • Konzultácie s klientom, kde sa snažíme analyzovať potrebu klienta a zvoliť najlepšie riešenie ako sa stať platcom DPH, taktiež navrhnúť požadované dokumenty, ktoré bude daňový úrad vyžadovať
  • Vypracovanie žiadosti, podnikateľského zámeru (podľa potreby – nie každý DÚ to vyžaduje) a ďalších dokumentov potrebných pre úspešné vybavenie žiadosti.
  • Osobné zastupovanie klienta v bratislavskom kraji pri daňovej kontrole. Všetky žiadosti v Bratislavskom kraji majú povinné osobné kontroly na DÚ.
  • Online zastupovanie klienta (vrátane komunikácie a prípadného dopĺňania žiadosti) pre ostatné kraje.
  • Garantujeme úspešné vybavenie žiadosti. V prípade ak by sa tak náhodou nestalo vraciame klientom 3/5 uhradeného poplatku naspäť. Garancia neplatí ak daňový úrad vyhodnotí žiadateľa ako rizikový subjekt podľa zákona o DPH a udelí mu zábezpeku.
  • Žiadna nami registrovaná spoločnosť od 1.1.2016 nedostala za povinnosť zložiť zábezpeku podľa zákona o DPH.

Účtovné poradenstvo

Stať sa dobrovoľným platcom DPH alebo ostať neplatcom? Aj s odpoveďou na túto otázku Vám vieme pomôcť.

Aj keď stať sa dobrovoľným platcom DPH na Slovensku nie je jednoduché, našou obrovskou výhodou je, že spracovávame desiatky registrácií mesačne a poznáme daňové úrady vo všetkých krajoch a hlavne ich špecifické požiadavky. Ušetríme Vám čas strávený nad prípravou dokumentov, ktoré nakoniec vo vašom kraji ani nie sú potrebné.

Proces registrácie k DPH zahŕňa:

  • Konzultácie s klientom, kde sa snažíme analyzovať potrebu klienta a zvoliť najlepšie riešenie ako sa stať platcom DPH, taktiež navrhnúť požadované dokumenty, ktoré bude daňový úrad vyžadovať
  • Vypracovanie žiadosti, podnikateľského zámeru (podľa potreby – nie každý DÚ to vyžaduje) a ďalších dokumentov potrebných pre úspešné vybavenie žiadosti.
  • Osobné zastupovanie klienta v bratislavskom kraji pri daňovej kontrole. Všetky žiadosti v Bratislavskom kraji majú povinné osobné kontroly na DÚ.
  • Online zastupovanie klienta (vrátane komunikácie a prípadného dopĺňania žiadosti) pre ostatné kraje.
  • Garantujeme úspešné vybavenie žiadosti. V prípade ak by sa tak náhodou nestalo vraciame klientom 3/5 uhradeného poplatku naspäť. Garancia neplatí ak daňový úrad vyhodnotí žiadateľa ako rizikový subjekt podľa zákona o DPH a udelí mu zábezpeku.
  • Žiadna nami registrovaná spoločnosť od 1.1.2016 nedostala za povinnosť zložiť zábezpeku podľa zákona o DPH.

Elektronické služby a inovácie

Samozrejmosťou v našej spoločnosti je elektronická komunikácia s úradmi. Je to efektívne, rýchle a spoľahlivé, navyše klient si vždy môže naše podania kedykoľvek skontrolovať.

Každý deň sa snažíme naše služby inovovať a tak ako tomu bolo pri zakladaní s.r.o. aj do účtovníctva prinášame prvky, ktoré robia vzájomnú komunikáciu efektívnejšou a rýchlejšou s jediným cieľom – aby bol klient maximálne spokojný so službami.

Oslovila Vás naša ponuka a chceli by ste sa stať súčasťou jednej z najrýchlejšie rastúcich účtovných spoločností v Bratislave? Neváhajte a kontaktujte nás. Presvedčíte sa, že aj účtovníctvo sa dá robiť inovatívne.