Založenie s.r.o. online - bez návštevy notára

Založenie s.r.o. online – bez návštevy notára

V spoločnosti Bright Ideas sa snažíme držať krok s vývojom informačných technológií. Elektronický podpis s časovou pečiatkou používame pri zakladaní našich ready-made spoločností a zároveň aj pri ich predaji už viac ako rok. Nemusíme tak chodiť k notárovi. Dokumenty si overíme z pohodlia kancelárie.

Založenie s.r.o. s využitím elektronického podpisu s časovou pečiatkou vám ušetrí veľa času, nemalé finančné prostriedky a je taktiež aj ekologický, nakoľko si nevyžaduje tlačenie papiera. Všetky dokumenty existujú len v digitálnej forme.

Po dlhšom testovaní a vychytaní všetkých „múch“ sme sa rozhodli túto službu sprístupniť aj našim klientom. Navyše v dnešnej dobe keď sa väčšina z nás snaží obmedzovať kontakty je táto možnosť aj voľbou, ktorá je úplne bezpečná, nakoľko neprichádzame do kontaktu s cudzími ľuďmi. Minimalizujeme tak riziko nákazy koronavírusom.

Ako to funguje?

Pripravíme Vám komplet všetky dokumenty k založeniu s.r.o., ktoré je následne potrebné podpísať. Podpis na niektorých dokumentoch je potrebné overiť. Ak by ste si zvolili klasickú cestu, šli by ste k notárovi, alebo na matriku, podpísali tam dokumenty a zaplatili za ich overenie.

Overovať podpisy ako ste boli doteraz zvyknutí už nie je potrebné. Stačí ak dokumenty podpíšete, naskenujete a následne opatríte elektronickým podpisom s časovou pečiatkou.

Takto podpísané dokumenty majú rovnakú váhu ako dokument podpísaný u notára, prípadne na matrike. Totožnosť je totiž preukázaná občianskym preukazom a čas podpísania dokumentu zase časovou pečiatkou.

Postup založenia s.r.o. online

  1. Vytvorte si nezáväznú objednávku
  2. Vyplňte dotazník a zašlite nám ho naspäť
  3. Pripravíme Vám dokumenty na podpis
  4. Dokumenty overíte elektronicky z pohodlia domova
  5. Dokumenty nám zašlete e-mailom
  6. Podáme žiadosť o vydanie živnostenského oprávnenia
  7. Uhradíte nám faktúru za služby
  8. Podáme návrh na zápis spoločnosti do obchodného registra
  9. Zaregistrujeme Vás na daňovom úrade pre daň z príjmov (DIČ)

Nezáväzná objednávka
k založeniu s. r. o. online

    Čo budem potrebovať?

    Aby ste vedeli dokumenty podpísať elektronicky, je potrebné aby ste disponovali občianskym preukazom s čipom a zároveň aby ste mali čip aktivovaný. Budete taktiež potrebovať čítačku a mať nainštalovaný softvér na ovládanie čítačky. V prípade ak softvér nainštalovaný nemáte, môžete využiť náš návod. Inštalácia je síce zdĺhavá, ale zato vcelku jednoduchá a užívateľsky prívetivá.

    Potom už len podľa nášho návodu elektronicky podpisujete dokumenty na stránke zep.disig.sk.

    Ako dlho bude trvať založenie s.r.o.?

    Štandardne založenie s.r.o. trvá cca 8-9 pracovných dní odo dňa kedy obdržíme podpísané dokumenty od klienta. V prípade využitia podpísania dokumentov elektronicky nám ich nemusíte fyzicky priniesť, resp. posielať poštou a je možné tak ušetriť 1-3 dni v celom procese zakladania s.r.o. oproti klasickému podpisovaniu u notára.

    V prípade ak nám zašlete dotazník v ranných hodinách, dokumenty Vám pripravíme s garanciou do 3 hodín. Následne Vám ich pošleme e-mailom. Ak ich obratom podpíšete elektronicky a zašlete nám ich naspäť e-mailom, návrh na vydanie živnostenského oprávnenia vieme podať ešte v ten istý deň.

    Špecifikácie

    Keďže žijeme na Slovensku, nie na každom obchodnom registri pristupujú k elektronickým dokumentom rovnako. Na okresnom súde Trenčín si zákon o elektronickom podpise vykladajú trochu špecificky.

    Na to aby akceptovali elektronický podpis s časovou pečiatkou nesmie podpisovaný dokument obsahovať klasický podpis perom! Pri svojom vašom mene budete mať len bodky. Samotný podpis bude len elektronický.

    Zdieľať článok

    Share on facebook
    Facebook
    Share on email
    Email
    Share on twitter
    Twitter
    Share on whatsapp
    WhatsApp
    Share on linkedin
    LinkedIn