Poskytovane Zlavy Za Vedenie Uctovnictva Blog

Poskytované zľavy za vedenie účtovníctva

V účtovnej spoločnosti TaxWise si veľmi vážime financie našich klientov ako aj čas našich odborníkov. Preto klientom, ktorí nám čas pomáhajú šetriť, ponúkame rôzne zľavy. Medzi najčastejšie poskytované zľavy u nás patria:

Zľava za import bankového výpisu

V prípade ak nám klient doručí import z banky vo formáte xml, automaticky dostane zľavu vo výške minimálne 30% za účtovné položky zaúčtované v agende banka. Výsledná výška zľavy závisí od toho, koľko percent účtovných položiek sa spáruje so zaúčtovanými dokladmi bez manuálneho vyhľadávania – čím viac, tým lepšie. V prípade ak platíte vystavené faktúry so správnymi variabilnými symbolmi a máte väčšinu bankových pohybov za úhrady faktúr, zľava bude určite vyššia.

Zľava za import vystavených faktúr

Ak využívate externú fakturačnú aplikáciu, prípadne máte e-shop, z ktorého je možné vyexportovať vystavené faktúry vo formáte .xml, ponúkame Vám za ušetrený čas, ktorý by sme inak strávili manuálnym nahadzovaním faktúr zaujímavé zľavy. Skontrolujeme, či naimportované doklady spĺňajú všetky náležitosti a sú vystavené správne (aplikujeme viacero druhov automatických aj manuálnych kontrol). Výška zľavy sa pohybuje väčšinou v rozmedzí 30% – 70%.

Zľava za skoré doručovanie dokumentov

Rozloženie účtovnej agendy, hlavne pri klientoch – platiteľoch DPH, nie je v rámci mesiaca rovnomerné. Účtovníci majú najviac práce prevažne 2 týždne pred lehotou na podanie DPH priznania. Mimo tohto obdobia účtujeme prevažne neplatiteľov DPH, prípadne sa účtovníci venujú inej agende, ktorá nemá mesačné lehoty.

Aby sme rozložili nápor na účtovníkov na dlhšie časové obdobie, rozhodli sme sa odmeňovať klientov, ktorí nám doručia dokumenty do 7. dňa v mesiaci. Ponúkame im za to zľavu vo výške 10% za všetky účtovné služby v danom mesiaci. Pre uplatnenie zľavy je potrebné doručiť prevažnú časť dokladov na zaúčtovanie do 7. dňa v mesiaci a zároveň prípadné doplnenie dokladov uskutočniť najneskôr do 13. dňa v mesiaci. Podmienkou je taktiež nemať neuhradené faktúry po splatnosti.

“V podnikaní sa k zákazníkom snažím správať vždy férovo. V spoločnosti TaxWise si pod férovým prístupom k zákazníkom predstavujeme aj to, že za ušetrený čas, ktorý by sme inak strávili manuálnym prepisovaním faktúr a bankového výpisu poskytneme zľavu z ceny za účtovné služby.“

Príklad

Obchodná spoločnosť XYZ s.r.o., ktorá je platiteľom DPH mala v mesiaci január 2021 zaúčtovaných 155 účtovných položiek, pričom mala 45 bankových pohybov a doručila import výpisov z bankového účtu vo formáte .xml elektronicky. Taktiež vystavila 25 faktúr, všetky s DPH v externej fakturačnej aplikácii, z ktorej export v .xml taktiež doručila po skončení mesiaca január do TaxWise. Všetky doklady, vrátane výpisov doručila k spracovaniu 5.2.2021.

Kalkulácia ceny je nasledovná:

  • 95€ – balík 100 účtovných položiek
  • 44€ – 55 položiek nad balík 100 (55 ks x 0,8€)
  • 139€ – cena za vedenie účtovníctva pred poskytnutím zliav
  • -18€ – 50% zľava za import bankových pohybov (45 ks x 0,8€ * 50%)
  • -20€ – 50% zľava za import vystavených faktúr (25 faktúr x 2 položky / faktúra * 0,8€ * 50%)
  • 101€ – cena za účtovné služby
  • -10,1€ – zľava za doručenie dokumentov do 7. dňa v nasledujúcom mesiaci
  • 90,9€ – konečná cena za vedenie účtovníctva

 

Výsledná cena za vedenie účtovníctva je tak až o 35% nižšia ako by bola podľa nášho cenníka. Všetko je transparentné a vopred plánovateľné.

Bezplatný fakturačný nástroj

Zákazníci TaxWise majú možnosť využívať bezplatne fakturačný nástroj Accai. Ušetríte tak ďalších 5€ – 15€ mesačne v závislosti od využívaného balíka. Navyše vystavené faktúry a bankové výpisy nám už posielať nemusíte, stiahneme si ich z Accai sami.

Okrem vysokej odbornosti nášho tímu a profesionálnych služieb, ponúkame klientom aj možnosť ušetriť. Prenášame tak našu úsporu z neproduktívne stráveného času našich účtovníkov nahadzovaním agend, ktoré už existujú v elektronickej forme na klientov.

V prípade ak si aktuálne hľadáte externého účtovníka, neváhajte a kontaktujte nás. Zaradíte sa tak medzi 340 spokojných klientov, ktorí pravidelne využívajú naše služby a ktorí dennodenne prijímajú dôležité rozhodnutia na základe komplexných a vždy online dostupných informácií, ktoré majú u nás k dispozícii.

Zdieľať článok

Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn